A worgen szó, a farkas-szerű vadállatok neve, már önmagában is félelmet sugall.

Eredetükről különféle teóriák és hozzájuk kapcsolódó elméletek terjednek szájról szájra, de senki nem tudja igazán, honnan is származnak valójában.

Egyes feljegyzések azt mutatják, hogy már jó ideje vannak Kalimdoron. Az újabb bizonyítékok is arra utalnak, hogy származásuk kapcsolatba hozható a night elfekkel és egy titokzatos druida renddel Kalimdor távoli múltjában, de ezek is csak a spekulációk szintjén maradnak, míg újabb bizonyítékok elő nem kerülnek.

Az első feljegyzés a worgenek megjelenéséről Eastern Kingdomban a Harmadik Háború idejére tehető, amikor Arugal archmágus fegyverként használta ezeket a farkasszerű lényeket a Scourge ellen. Azonban ez a fegyver hamarosan ellene fordult, a worgenek kiszabadultak Arugal ellenőrzése alól, és lemészárolták a Baron Silverlaine-t és a birtokán elő összes embert.

Worgen videó

Arugal beleőrült a tudatba, hogy a lények, melyek az ő irányítása alatt voltak saját népe ártatlan embereit pusztítják. Azt gondolván, a worgenek az ő gyermekei, többségüket magához vette, és visszavonult Baron Silverlaine egykori kastélyába, a Shadowfang Keep nevű birtokra.

Ő dolgozta ki azt az átkot, amely éjszakára az embereket worgenekké változtatta. Elsőnek a közeli falu, Pyrewood lakóit fertőzte meg. A falusiak nappal élték mindennapi életüket, művelték földjeiket, kereskedtek a Szövetséggel, ám éjszaka agyatlan, vad worgenekké váltak Arugal rabszolgáiként.

Gilneas - egy közeli, legendásan erős fallal körülvett város - polgárai egyik napról a másikra az erődítményeik előtt vadászó lények csapdájában találták magukat a menekülés legapróbb reménye nélkül. A lappangó veszély miatt visszavonultak elzárt területeik mélyére, ahol barikádjaik mögött rettegve mindent megtettek a túlélés érdekében.

A továbbiakról már csak találgatni tudunk, mert Gilneasból semmilyen hír nem szivárog ki. Egyesek tudni vélik, hogy kipusztultak, mások szerint a Nagák győzték le őket, esetleg a pestis végezhetett velük.
Az is elképzelhető, hogy Arugal, kinek ereje messze nagyobb annál, mintsem a város védőfalai feltartóztathatnák, rést ütött a falon, és megátkozta őket.

Annyi biztos, hogy a kataklizma következtében Gilneas falai leomlottak, és a Forsakenek az immáron sérülékeny várost látván megkezdték inváziójukat. A város lakói utolsó reménysugárként a Szövetséghez fordultak segítségért, felfedvén valódi kilétüket, a worgen mivoltukat.

A Gilneas népe mostantól a Szövetség régi-új tagjaként harcol szülőföldje megmentéséért.

 

 

 

Death Knight, Druid, Warrior, Hunter, Mage, Priest, Rogue és Warlock karaktereket indíthatunk worgenként. Érdekesség, hogy ha combatba kerülünk, akkor azonnal worgen formába alakul át a karakterünk és csak úgy képes harcolni. Tervbe van véve az is, hogy sajátos, egyéni kinézetet kapjanak a druidaformák, de ezek valószínűleg csak egy későbbi patch során kerülnek be a játékba (egy hideg sörben fogadnék, hogy ebben az is közre játszik, hogy fenttartsák az érdeklődést).

Képességeik a következők lesznek:

Darkflight: Ha nincs worgen formban, akkor átváltozik, és 70%-kal gyorsabban fut 6 másodpercig (kvázi egy sprint/dash).

Viciousness: Ez egy passzív képesség, minden sebzés 1%-kal nő.

Aberration: a Curse-ök és Disease-ek időtartama 15%-kal kevesebb ideig tart.

Flayer: Szintén egy passzív képesség, 15-tel megnöveli a Skinning képességet, és használatához nem kell, hogy az inventoryban legyen a nyúzókés (ugye, szép hosszú karmai vannak), valamint lerövidül a nyúzáshoz szükséges időtartam.

Two Forms: Ezzel a képességgel lehet váltani a két - worgen és human - form között.

süti beállítások módosítása