A jól ismert világ örökre megváltozik… Ami eddig kopár volt, kivirágzik. Ami eleddig halott volt, új életre kel, és ami eddig teli volt élettel… meghal… Vegyük szemre először Kalimdort!

Nem rég volt már egy kisebb összefoglalónk a zónákat ért változásokról. Pont egy fél pillanattal azelőtt tettük ki, hogy megindult volna az alpha screenshot dömping. Most, hogy sok (értsd: rengeteg. Kutya sok! Duna-rekesztős mennyiségű) kép felkerült a netre szíves örömest mutatom be Nektek először Kalimdort.

ABC sorrendben haladunk, balra át, olvass!

Ashenvale

A csodálatos erdő melyért Warcraft 3 ban oly sokat kűzdöttünk a Night Elf kampányban (meg, ugye, vertük tönkre az ork kampány során) most „gyökeresen” megváltozik. Kevesebb lesz a fa. Ez a legelső, amit észrevehet az ember. A horda felső vezetésben beállt változás miatt (Értsd: valószínűleg Garrosh huncutkodik Thrall helyén, ha nem is véglegesen váltja le a nemes Ork Hadvezért, militarizáltabb hozzáállása miatt csúnyán szív az Alliance) az erdőirtás olyan méreteket öltött, mint eddig soha. Ahol hatalmas fák álltak most tönkök, ahol erdő volt, most síkság. Szomorú látvány Elf szemeimnek!

Ha megtekintjük a térképet, láthatjuk, hogy egy csúnya vulkán éktelenkedik a zóna közepén, a partot Ork kikötőnek használják, és a horda megerősödött a zónában. Ezen a képen látható a fentebb említett új horda kikötő. Itt megtekinthető a vulkán, ami csak úgy oda nőtt, és erre lelhető a levágott csonka erdő :(

Azshara

Az egyik legnagyobb változáson átment zóna! Totális Goblin uralom van itten kérem szépen. Hatalmas ágyú, amivel bombáznak (valószínűleg Westfall kráter emiatt keletkezett, erről majd később), golfpálya, autópálya, medence, gumikacsa… Ha ez nem lenne elég, döntsétek csak el a fejeteket balra, kilencven fokkal! Ja, hogy bocsi, megépítették a Goblinok a Halálcsillagot és horda szimbólummá faragták a térképet. Szörnyű. Ha hordás vagy akkor meg Oh yeah! Abban azért meg kell egyeznünk, hogy tudnak ezek a goblinok, ha akarnak. Már pedig akarnak. Amellett, hogy Goblin (ergo hordás) zónává lett az egész, még Orgrimmarba is van egy hátsó bejáratuk. Szóval a szemnek kellemes rozsdás erdőből egy lerombolt technokrata horda zóna lett. Biztos vagyok benne, hogy azuregos szellemét lerobbantották azzal a Nagyágyúval :P

 

Darkshore

A (számomra) legszebb emlékként számon tartott Darkshore semmit sem veszített hangulatából, csak picit más arcát mutatja. Auberdine kikötő szanaszéjjel van disztrójolva, az egész régiót hatalmas szakadék hasítja kisebb részekre. Egy kisebb vízesés-örvény található északon, Bashal’Arannak annyi. Az északon, Moongladet Darkshoretól elválasztó sziklán található troll parti kemping lejjebb csúszott és konkrét hordás kikötővé nőtte ki magát. Egy soha meg nem nyugvó tornádót is megfigyelhetünk valahol az út közepén, ha esetleg amatőr meteorológusnak készülünk, amúgy meg gondolom érdemes elkerülni. A Groove of the ancients szebb lett, nagyobb lett és még jobban kivirágzott, hála az itt őrködő enteknek. De, hogy ne csak öröm és boldogság legyen Master’s glaive ben kitúrták a Twilight cultosok (nem összekeverendő a pultosokkal. Cultosok legfeljebb mérget szolgálnak fel) az Old God koponyának hitt tetemet. Most úgy néz ki, mint egy Zelefánt. Vagy ha kevésbé vagyunk Micimackó fanok, akkor Faceless one. Lehet spekulálni. (Egyébként Twilight Highlanden ott van a tesója ennek a csontváznak)

Desolace

Az egyik legunalmasabb zóna, Maraudont leszámítva, szerintem. Jó, annak idején kicsit feldobtuk, szerintem mi voltunk az egyetlen guild akik beraidelték Rexxart :D Most is javarészt sivatagos és randa, de rengeteg helyen kivirágzott és gyönyörű oázissá változott. Például a kodo temető! Mostmár nem a homokban vannak szanaszét az ódon gigász csontok, hanem a fűben! Hogy hogyan változnak az erőviszonyok, azt még nem tudni. Remélem egy kellemesen questelhető zónává változik!

 

Dustwallow Marsh

A leg szembetűnőbb, és szinte egyetlen változtatás kedvenc sárkányasszonyt rejtegető zónánkban az, hogy hídat építettek Theramore nyugati csücskétől a szárazföldig. Ami szövi szempontból annyit jelent, hogy nem kell hat és fél órán keresztül kerülgetni a zónát, ha esetleg boci burgert szeretnél Barrensből! Szeretem a hidakat.

 

Felwood

Felwoodban egy kevés változás esett csak. Horda itt is picit több helyen van jelen, például goblin építmények (LINK) láthatók Irontree woodsban. Talonbranch Gladeben egy érdekes fa nőtte körbe a Nightelf campet. Természetesen a zöldes démoni energiáktól pulzáló hangulat megmaradt.

Feralas.

Feralas, a part menti erdős zóna melyet mindenki Dire Maul miatt látogatott picit megváltozott.  Az áradás tönkrevágta Feathermoon strongholdot. Nem baj úgy is utáltam az ötven perces hajótúrát. Isle of Dreadnek is búcsút inthetünk (amiből az jön, hogy a scepter of the shifting sands questsorozat is elérhetetlenné válik.) Fellelhető pár új tábor, szerencsére Dire Maul maradt. A Gordunni ogrék északabbra költöztek. A Twin colossal teljesen használhatatlan és üres régiója kapott valami kisebb campeket, hogy ott is legyen mit csinálnia az erre tévedő kalandornak. Mivel egész Thousand Needlest elöntötte a víz és csónakázó paradicsommá vált így Feralas keleti csücskében helyet foglaló Thalanaart is kis gondolázó látványossággá kellett átalakítani, és picit magasabb helyre költöztetni. Szeretünk úszni, de ennyire azért nem :P

 

Northern / Southern Barrens

Az eszméletlenül hatalmas Barrens zónát két részre vették. Komoly agyrohadást okozott alacsony szinten itt végig gyalogolni. No nem lett kisebb, csak okosabban elrendezett! A két régiót hatalmas lávától bugyogó hasadék választja el. Ratchet sajna nem lett nagyobb, pedig simán megérdemelné. Barrens síksága sem kerülhette el a zöldülést és a druidák hathatós resztorációs projektjét. Hol homokos földön tapicskolhattál régebben ott most dús oázis zöldell. Az Overgrowth nevű része Barrensnek, ahogy neve is mutatja, kicsit túlmutálódott. Túl dús növényzet, csordultig virággal és zölddel. Hopp. Szteroidos druidák, ejnye. Battlescarnál Horda vs Ally csata dúlt, ez látható. Alig várom, hogy a történettel is alátámasszák végre, amit itt láthatunk! Mulgoret a The Great Gate zárja el a világ többi részétől. (Tudvalevő, hogy Cairne-nel valami történt. Hogy erőszakosan elbánt-e vele Garrosh, ahogy azt sokan gondolják, vagy csak simán lelépett segíteni Hyjalba esetleg Thrallnak, még nem tudni.)

Bael’Modan ban törpe archeológusok vetették meg lábukat és kezdtek valami ősi romvárost feltárni, míg Fort Triumph épülő erődjében más alliance-os katonák állomásoznak ezzel is növelve a szövetséges befolyást a régióban.

 

Orgrimmar

Ugyan nem egy külön zóna, de mint Horda főváros simán megérdemli, hogy szót ejtsek róla, főleg, hogy rengeteg változáson ment keresztül. Még erődítményszerűbb kinézetet kapott, a trollokat kiutálták tudtommal valamint itt-ott bővült. Rengeteg képet leltek, aki többet foglalatoskodott hordásként biztosan ámul-bámul, sajnos csak kevéssé tudok véleményt mondani róla.

Stonetalon Mountains

A legkedvencebbebbebb Warcraft 3 mas pályáim egyike volt a WoWban dögunalmasan megformázott zóna. Cataclysmban a charred vale még charredebb lesz. Rengeteg hegyet (vagy dombot, mérettől függően) legyalultak, hogy utat vagy kisebb bejárható placcot csináljanak belőle. Mind Ally mind Horda campekkel bővül Stonetalon, természetesen a goblinok sem maradhatnak ki a mókából. Mirkfallon Lake, ami eddig csak goblin ágyútöltelék NPCkkel volt tele most valószínűleg questhub lesz.

 

Tanaris

Tanaris csúnyán megszívta a kataklizmát! Steamwheedle Portot ellepte a víz, ahogy van. Gadgetzan kikötő lett annyira betört a víz. Ahol eddig Tortát kísértük ott megdőlt pálmafák és nyolc méteres tenger éktelenkedik. Land’s End beachen partra sodródott goblin flotta törmelékeket láthatunk, így feltételezhető, hogy ott is kapnak questelési lehetőséget a kis huncut zöldikék. Természetesen, mint minden kültéri insta kívülről, Zul’Farrak is sokkal jobban hasonlít saját magára. Mármint ha kívülről nézed.

 

Thousand Needles

Ahol régen cica háton végig szaladt az ember most oda csak mélytengeri gnóm búvár felszereléssel lehet eljutni. Teljesen elöntötte Thousand Needlest a víz, olyannyira, hogy a Goblin versenypályából motorcsónakázós vízi élménypark lett, a questzóna meg egy hatalmas goblin katamarán. Ami egyébként nagyon impresszíven néz ki. A Great Lift teljesen funkcióját vesztette, úgyis mindenki úszkálni fog. A Hordás hegycsúcs falvakat híddal összekötötték a könnyebb elérhetőséget szem előtt tartva. Mirage síkságból Mirage Abyss lett, reméljük lesz valami Krakenes quest sorozat oda! Vagy amolyan ufós és találkozhatunk Ed Hariss-szel.

 

süti beállítások módosítása